Total Pageviews

Search This Blog

nuffnang

Wednesday, July 14, 2010

Orang yang saya sayang

Pertama - Tentulah arwah mak ngan abah saya...segala perit jerih membesarkan saya tak terbalas sampai sekarang...lagi2 pada arwah mak, x sempat nak balas jasa sebab Tuhan lebih menyayangi arwah. Namun saya juga sayang pada mak baru saya juga tapi sayangnya harus laa tak sama ngan arwah mak. Terima kasih kerana sudi menjaga abah.
Kedua - Eceh tentulah pada Hubby yang terchentaaa ni. Walau pelbagai dugaan akhirnya ke jinjang pelamin gak hehehehe...moga2 berkekalan laa hendaknya hingga ke akhir hayat aminnnn
Ketiga - Dulu ranking kedua tapi pas kawen ni jatuh no 3 iaitu my siblings iaitu 2 org kakak ATOI dan JIJI , sorang adik pompuan MIMIE and 2 brother Well n Ejam...dah nama adik beradik ramai  so mcm2 ragam, gado sumer dah rasa.
Keempat - COUSINS...cousins mmg laa ramai tapi yg paling rapat adalah di sebelah arwah mak iaitu YOP, KAK NGAH, WAWA dan AZIM...kalau berjumpa mmg riuh giler dbuatnya...mcm2 kerenah gak laa...ada yang senyap , menyakat, mendajal pon ada....tapi yg paling rapat ngan kak ngah laa sebab dia mengingatkan pada adik saya mimie yg jauh diperantauan
Kelima - Makcik2 dan pakcik2 dikedua belah pihak arwah mak dan abah. Cuma Bila arwah mak dah xde jarang dah jumpa sebab dulu rumah mak laa tempat berkumpul sebab arwah mak mmg pandai dan suka masak especially asam pedas kaw. Tapi lebih rapat dgn Acik Edah dan Cik Mat sebab dari kecik mmg rapat siap tdo umah dorang lagi sampai lah sekarang....
Keenam - Keluarga sebelah hubby especially my SIL dan anak buah hubby yang suka ambil berat mcm kakak sendiri. Tak lupa gak pada makcik2 sebelah hubby yang byk juga ambil berat dan anggap mcm anak sendiri.
Last - Adalah pada kwn2 atau bekas kwn(ada ke) yang sudi berkongsi perasaan atau sudi berkawan dgn saya tak kira dalam susah atau senang. Kalau ada yang terasa sebagai manusia biasa saya juga tak lepas melakukan kesilapan dan semoga persahabatan kita kekall selamanya....
tetiba plak dalam ati nyanyi lagu ni

Satu..satu.....saya sayang mak
Dua...dua.....saya sayang abah
Tiga...tiga.....sayang hubby adik kakak
123 syang semuanyaaaaaaaaaa......

p/s : kalau ada nama yg tertinggall tu mintak mahap
banyak sgt nama yg nak kene ingat...

Luv u !!!
muahxxxx

No comments:

Post a Comment