Total Pageviews

Search This Blog

nuffnang

Wednesday, July 14, 2010

**NAMA SAYA WAN ROFIZAH**

Ahaaaa nama saya WAN ROFIZAH tapi ada 3-4 nama yang boleh dipecah2kan untuk memanggil saya

WAN - Nama ni org panggil masa sekolah dulu , sekarang my colleague pon panggil saya dengan nama ni...
MEMERANG - Nama ni kira ala2 gelaran laa masa keje kat ISETAN dulu. Seingat saya masa tu saya buat hilight rambut so ala2 bulu memerang laa kot... Zana a.k.a KEMBONG yang bg gelaran ni kat saya. Masa jumpa kt fb pon kata 'aku laa memerang' baru dia kenal...ahaksss
WAN VOUGE - Vouge ke?tapi nama ni pon masa keje ISETAN...org gelar maybe sebab dulu2 badan saya kurus so agak fashionable gak laa ngan asik tukar gaya rambut tapi pendek je...melekat ye nama tu sampai skrg...kalau g ISETAN atau jumpa kwn lama 'ni aku laa WAN VOUGE' ermmm baru dorang kenal

ROFIZAH - My ex floor manager Mr. Manimaran yang satu2nya panggil saya dengan nama ni...special laaa konon
FIEZA - Ni nama ex2 bf panggil saya dgn nama ni. Famili sebelah hubby  pon panggil saya ngan nama ni gak
EPIT - Haaa ni plak nama timang2an saya kat umah. Nama ni diberi oleh arwah atuk tapi nak cter ngape dipanggil ngan nama ni agak lucu dan hanya org tertentu je yang tahu...nanti laa kalau dah bersedia saya akan beritahu
ALANG - Dipanggil oleh anak2 buah saya tetapi anak buah sebelah hubby panggil saya 'Kak Fieza'...sebab apa??? sebab kata mereka yang sgt sporting  saya terlalu muda untuk dipanggil Cik Fieza atau Mak Usu....haaahaaa kembang pulak tapi ok gak rase muda gitu kan?

1 comment: