Total Pageviews

Search This Blog

nuffnang

Friday, January 22, 2010

Pagi Yang Gelap Part II

Hoih ingatkan ada satu part je...rupanya kenelah buat part II plak dsebabkan ada satu perkara lagi terjadi pagi ni. Begini ceritanya...jeng3x
Pagi bgn awal lagi sebab kami di opis pakat nak masak n then makan ramai so saya masak ikan kembong sira dgn sambal cili api. So sambalnya saya mmg dah masak dr malam tadi so pagi ni hanya tinggal goreng ikan je Tu pon masa goreng tertdo kejap, nasib baiklah x hangus.Lepas makan trus memandu ke opis, jalan mcm biasalah jam tapi sampai je lepas UM adalah sekor keta MYVI SILVER WPW 75*2 slow je bergerak. Bila saya dah buat signal nak kekiri(nak elak jam lane kanan) haram nak dbaginya tapi keta mcm siput slownya. Apalagi saya pon terus la memotong ke lane kanan n masuk balik lane kiri. Bila melepasi keta dia sempat lagi tgk, rupanya mat saleh. Heh harap muka je handsome tapi x gentlemen langsung. Sebelom selekoh nak ke bukit pantai tetiba keta dia yang mcm siput tu mencucuk2 plak keta saya, apalagi saya pon saja break secara mengejut beberapa kali. Jadi dan2 dia slow dr blakang ikut keta saya tapi kejap melelong kekiri dan kekanan sebab ada hati lagi nak motong keta saya. Dah tentu x blh potong sebab satu lane je. Dia pon ikut keta saya sampai lah melepasi bukit pantai sehinggalah kami mengambil haluan masing2, saya ke TTDI manakala dia plak ke Mon't Kiara. Selepas itu lancar je saya menuju ke opis.....Sekali lagi nasihat saya melayu ka...cina ka...india ka...mat saleh ka(ceh yg ni mmg saya tambah ye) harus bertimbang rasa di jalanraya lagi2 bg roadbully yg suka pedajal 'lady driver'.

No comments:

Post a Comment