Total Pageviews

Search This Blog

nuffnang

Wednesday, October 13, 2010

Kenapa malas????

Kenapa erk saya malas bila kat umah org
Keje asik mau tdo saja
Mcm biasa bila hubby travel duduk laa saya di umah kakak saya
Takpon umah kazen(lama dah x tdo ni...harus tdo) atau umah SIL
Tapi kali ni duk umah kakak saya....dekat sikit ngan opis
Semalam balik keje amik kakak saya yg malas driving bila saya tdo umah dia
Pastu singgah kedai beli lauk
Otw balik mata suda pedih2
Sampai umah hari mau tdo trus
Mintak permission nak mandi n tdo tapi x sampai ati
Tolong kakak saya buat dumpling(sedap wehh)
Pastu nak tgk Siti kelembai tapi baru tgk beberapa minit dah ngantuk
Sleepy tapi mata xmo tutup so main psp jap trus ngantuk n tdo
Lagi satu tdo umah org xyah nak set alarm sebab my niece bgn awal mau g skool...
Baju pon kadang dia gosokkan..thanx Arysha !!!
Diz week mau spend time with cuzzie n siblings
Insya Allah

1 comment:

  1. sama dgn akO beb..
    asal g Umh SIL aKo dielah masak jew..
    Ako tlg layanz my niece + nephew...
    siokk jew keja mkn pas2 boommm..tito..
    depa tu seme rajin..

    ReplyDelete