Total Pageviews

Search This Blog

nuffnang

Thursday, May 20, 2010

Entry panazzzz

Dah laa lambat ko lagi nak buat hal kat tengah2 jalan yang dah sedia jam nih. Pasal ko x pasal2 trafik lagi bertambah jam. Kalau ko bagi signal dengan rela hati aku akan bagi ko jalan masuk lane aku meskipon depan ada gaung hahahaha
Ni sumer pasai kereta kancil kaler silver yang plat no JJF 23** yang melalui pelangi damansara, kota damansara pagi tadi around 8.45.
Tau laa ko kancil senang nak mencilok2 antara keta lain, ko jgn buat2 x nampak bahawa aku pon drive kancil ye tapi x laa seBEBAL nko tuh....
Driver mcm ni mmg stock kene maki je, mana taknya dah la x buat signal pastu main pancung keta aku. Kalau kereta tgh bjalan sokay laa ni tgh jam2 giler ye...mmg mencari nahas.Aku  pon apalagi memaki hamun sorang2 dalam keta walaupon tau dia bukan dengar pon tapi janji hati aku poas . Kalau dia kuar turun lagi bagus sebab dengan rela hati aku akan mencerca cara dia memintas keta aku tuh....
Hoih mcm ko sorang je nak sampai opis cepat, yang aku ni nak thumb print kul 8.30 hokay!!!!
Disebabkan pemandu mcm ko ni laa orang lain akan mendapat musibah...bertobatlah ko sebelum bende yang lagi berat n besar jadi kat ko...yelah sebab motor kan duk kat celah2 keta kita, x hairanlah satu hari nanti jadi kemalangan jiwa disebabkan cara pemanduan si Hamba Allah yang x berhemah ni...Last2 8.59 pagi aku thumb print hokayyyy!!!!

No comments:

Post a Comment