Total Pageviews

Search This Blog

nuffnang

Tuesday, November 24, 2009

T.I.N.T.O.N.G


Lately ni tersangat la slalu tintong. Sebab apa??? sebab letih dengan xtvt weekend. Lagi2 sabtu lepas ada orang request nak belajar buat cuppies so x nak hampakan buat juge laa class tu. X la kekok sgt sebab mmg kenal dgn salah seorang pelajar tu. So sempat jugak laa hidangkan laksa Penang sebelom dorang balik. Nampak happy je dorang sebab dpt bawak balik cuppies yg dorang buat sendiri. Malam plak menyiapkan order yang last minute hehehehee. So ahad tu stay je kat rumah bergelumang ngan tepung dan tools membuat cuppies. Isnin malam plak around 9 sambung lg order 50 pcs sampai laa kol 2 pagi...hmmph letih tapi poas n bangga sebab mcm x caya dpt buat cuppies yg cantek2 belaka. So mlm ni nak hantar cuppies ke tempat shooting nak bergambo sakan.....Pas tu standby plak untuk order raya haji n pastu sambung balik buat bunga gula2 utk wedding abang ipar.....dalam hati terpikir bilalah dpt tdo sepuas2nya memandangkan minggu ke minggu depan mmg dah ada agenda yg telah sedia menanti..jadi tgulah entry2 yg akan datang ini yea

4 comments:

  1. huyuuuuuuuu....
    dah lama tggu blog die bergerak..ermmm baru menyala pun.hah buat cuppies erk..bole r rase k..
    mesti sangat sedap keyyy...

    ReplyDelete
  2. Olaaa Ning
    hehehe ada org tgu aku hapdet sampai berjanggut taw!!!
    nanti kalau aku singgah umah ko blh laa bawak cuppies ni...hmmm ntah bila la ye
    aku buat n rasa mestilah sedap hokay!!!

    ReplyDelete
  3. yoooolaaa...
    t ezi laaa aku nak wat kenduri ker besdy bb aku ke?Aku nak tempah ngan as jauh bebeno.If dgn u dokek sket ye dakkk..nak yg sangat cantekkk yaa

    ReplyDelete
  4. as bukan ke blh antor skali....hmmm mana2 sama je sebab sama2 berguru.

    ReplyDelete